vrijdag 16 maart 2012

10 dingen uitdaging (week 3)

Deze week vond ik het al ietsjes lastiger om 10 dingen te vinden. So far so good ben ik inmiddels tot de volgende opruimacties gekomen:

1. Onderbroekenlade opgeruimd en alle onderbroeken die te groot zijn weggegooid.
2. Nachtkastjes opgeruimd, diverse troepjes weggegooid.
3. Frituurpan naar grofvuil.
4. Diverse sjaals in het plastic krat voor de kringloop.
5. Paar schoenen weggeven.
6. Plastic rekje in het plastic krat voor de kringloop.
7. Houdertje voor een theezakje is weggegeven.
8. Lid geworden van Bookcrossing, de boeken die ik niet snel verkocht krijg doe ik 'op reis'
9. Ik ga de wasbare luiers voor kleine meid weer in gebruik nemen, dus ik koop minder wegwerp.
10. Oude tijdschriften die ik niet meer lees weggegeven. 

Inmiddels liggen nu best veel dingen in het krat voor de kringloop. Steeds als we bezoek hebben probeer ik ze dingen uit dat krat aan te smeren. Of ik daar op de lange termijn echt vrienden mee maak betwijfel ik overigens. Voor ik het weet ben ik zo'n type die continue probeert anderen mijn rotzooi aan te smeren. Zelf heb ik een familielied die deze neiging heeft en ik word er lang niet altijd blij van, want zij wordt zelfs boos als ik niet iets wil aannemen. Die kant moet het dus niet opgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten